2017. október 20., péntek

"Örülök, hogy ennek a csapatnak a tagja lehetek"

Szász Balázs
Szász Balázs a nyáron csatlakozott együttesünk keretéhez. A fiatal támadó korábban a DVTK labdarúgójaként megfordult a magyar utánpótlás válogatottban is. Hétvégén megszerezte első góljait aszalói színekben, ráadásul rögtön hármat, így alaposan hozzájárult a dédestapolcsányi csapat legyőzéséhez. Interjú.

Először találtál a kapuba, rögtön háromszor. Milyen találkozót tudhatsz magad mögött?
- Igen, először találtam be a kapuba, méghozzá hazai pályán, aminek nagyon örülök, de ehhez kellett a csapat is. Annak ellenére győztünk, hogy elég sok meghatározó játékos hiányzott a keretből, de a a csapat erejét mutatja, hogy így is helyt álltunk.

Hogyan emlékszel vissza a góljaidra?
- Az első gólnál nagyon örültem, hogy végre betaláltam a kapuba. Legbelül úgy éreztem, hogy innentől kezdve csak a jó jöhet. Jött is, hiszen további két találatot sikerült még szereznem. A második gólnál messziről találtam a dédesiek kapujába, a harmadik találatnál pedig Kiss Elemértől kaptam egy jó passzt, amit gólra tudtam váltani.

A hétvégi volt Szász Balázs igazi arca?
- Úgy gondolom, hogy még most sem mutattam meg az igazi arcomat, igaz már jó úton járok afelé, hogy végre a régi önmagam lehessek. Az elmúlt mérkőzéseken nem nagyon találtam a helyem a pályán, ezért nagyon bosszús vagyok magamra. Tudom, hogy mit vár el tőlem a csapat és a vezetőség, és ez alkalommal meg is szeretném köszönni a bizalmat és a lehetőséget.

Szász Balázs
Hogyan ment a beilleszkedés a csapatba, elfogadtak már a társak?
- Az elején azt hittem, hogy nagyon nehéz lesz a számomra a beilleszkedés, mert sok idősebb játékos van a csapatban, és bevallom tartottam attól, hogy nem fogok velük közös témát és közös hangot találni az öltözőben. Mindenképpen kellemes csalódás volt számomra az egész csapatnak a hozzám való viszonya. Nagyon hamar befogadtak és nagyon hamar barátságot kötöttem mindenkivel az öltözőben, aminek nagyon örülök. Úgy gondolom, hogy nagyon összetartó, és pályán egymásért küzdeni tudó, és akaró csapat a miénk. Örülök, hogy ennek a csapatnak a tagja lehetek.

Szerepet kaptál már a támadó szekció minden szegletében az elmúlt hetekben. Melyik poszton érzed magad a legjobban?
- Igen, valóban minden támadó poszton szerepet kaptam már az elmúlt időszakban. Személy szerint leginkább a középpályán érzem magam a legjobban. Kiskorom óta ezen a poszton játszottam, de igazából mindegy, hogy melyik poszton játszom az adott mérkőzésen, ott kell a legjobbat nyújtanom. Az a lényeg, hogy a pályán lehessek és segítsem a csapatot.

Hétvégén Alsózsolcán játszik ismét kiemelt fontosságú mérkőzést a csapat. Milyen találkozóra számítasz?
- Ez sem lesz könnyű találkozó, de ha mindenki a legjobb tudása szerint játszik és csak a játékra koncentrálunk, akkor ismét meglehet a győzelem. Többen is visszatérnek a csapatba remélhetőleg, és kellennek is a meghatározó játékosok, akik magukkal húzzak a többieket a győzelem érdekében. A három pontért utazunk Alsózsolcára. Hajrá Aszaló!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése