2012. május 1., kedd

"Eljön majd az én időm"

Sajóbábony ellen egyszer jól elsült!

A 19 éves Füleki Gábor, egyike annak a manapság kevés játékosnak, akik az ifjúsági csapatból tartósan megragadnak a felnőttek között. Ezt az évet már a nagyok közt teljesítő Füleki, az év első kupameccsén mesterhármast szerzett, míg Sajóbábony ellen kezdőként szerezte a csapat második gólját.

A hétvégén mondhatjuk azt, hogy te állítottad be a 2-2-es végeredményt. Hogyan élted meg a Sajóbábony elleni mérkőzést?
Füleki Gábor: Örülök neki hogy én állítottam be a 2-2-es állást, de jobban még jobb lett volna ha be megy a másik lövésem is . Örülök is, meg nem is mert ugyan gólt lőttem, de sajnos a csapat nem nyert...

Hogyan emlékszel vissza a gólodra?
F.G.: Kaptam egy jó passzt a baloldalon egyszer meg toltam ez után fel néztem és el lőttem és szerencsémre gól lett belőle.

Két hete Abaújkéren mesterhármast szereztél! Jó hatással van rád a 17-es mez?
F.G.: Boldog vagyok, hogy az abaújkéri kupameccsen mesterhármast rúgtam. A 17 szám a kedvencem már csak azért is mert a kedvenc labdarúgóm, Marek Hamsik is abban játszik, és Kispál Péternek szeretném megköszönni hogy átadta nekem.

A bajnokságban eddig többnyire be-be cserélnek. Hol középre, hol szélre: melyik poszt fekszik igazán?
F.G.: Igen, de majd el jön az az idő, amikor alapember leszek és ezért mindent meg teszek majd a pályán és az edzésen is! Igazából akkor érzem jól magam, amikor a középpálya közepén szerepelhetek.

A bajnoki versenyfutásban hogy látod a csapat helyzetét, odaérhetünk a dobogós helyekre?
F.G.: Remélem hogy, a harmadik helyet megtudjuk szerezni és ott leszünk a dobogón bajnokság végén, mert ebbe a csapatnak több van, mint ahol most állunk a tabellán. HAJRÁ ASZALÓ!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése