2012. március 5., hétfő

Halder: "Merjünk nagyot mondani!"

Halder Péter

Halder Péter a tél talán egyik legjobb igazolása lehet, ha az edzőmérkőzéseken nyújtott teljesítményét sikerül a bajnokság során is hoznia. A Sárospatakról érkező 23 esztendős támadó jobbal-ballal egyaránt veszélyt jelent az ellenfél kapujára, technikai tudásával pedig a védelmet is akármikor táncba viheti. Az edzőmérkőzéseken már rugdosta a szebbnél szebb gólokat, így feltehetőleg a tavasszal sem lesz gond azzal, hogy a kapuba találjon. Korábbi ismerősökkel találkozott az öltözőben, így könnyen ment számára a beilleszkedés, és szerinte a megyei I. osztály egyik legerősebb csapatában, akár a bajnoki címről is lehet beszélni! 


13 perc kellett ahhoz, hogy gólt rúgj új csapatodban, azon a mérkőzésen dupláztál, ha minden mérkőzést nézünk hatszor találtál az ellenfelek kapujába. Kell ennél jobb bemutatkozás?
H.P.: Először is köszöntök mindenkit a honlapon. Úgy gondolom, hogy jóra sikeredett a felkészülés, mind csapat szinten, mind egyénileg. Örülök, hogy sikerült már az első mérkőzésemen a kapuba találni mert ez mentálisan egy egészséges önbizalmat adott a folytatásra. Azt szokták mondani, hogy a csatárt a góljai minősítik, így a 6 mérkőzésen szerzett 6 gólommal kezdésnek elégedett vagyok. Remélem a hétvégén folytatódik a sorozat.

23 éves vagy, mégis ismerik már a neved a megyei futballéletben. Milyen karriert tudhatsz eddig magad mögött, illetve hogyan kerültél Aszalóra?
H.P.: 9-10 évesen kezdtem el futballozni Felsőzsolcán. 15 évesen már a felnőtt csapat keretéhez tartoztam és több kevesebb játéklehetőséghez is jutottam. 18 évesen már az NB3 Mátra csoportjában szereplő Felsőzsolca VSC-ben a 2. legtöbb mérkőzést játszottam a felnőttek között. A szezon végén 3 éves szerződést kötöttem az akkor NB2 Keleti csoportjában szereplő Bőcs KSC-vel, aminek megállapodásában szerepelt egy 1 éves kölcsönszerződés a szintén NB2-s Kazincbarcikához. Itt az NB1-ben szereplő utánpótlás csapatban alapember voltam és a felnőtt csapatnál is szóhoz jutottam. A kölcsönszerződés lejárta után visszatértem Bőcsre, ahol kevés játéklehetőség miatt félév után az akkor Tállyán edzősködő Barcsa László hívására a Tállya KSE-hez igazoltam. Sajnos a szezon végén megműtötték a térdem, így a tanulást helyeztem előtérbe és a megye 2es Sárospatakhoz szerződtem, amely csapattal az NB3-ig jutottunk, de úgy éreztem, hogy most eljött az idő a váltásra.

Hogyan látod új csapatodat, a pályán, és az öltözőn belül? Sikerült beilleszkedni minden téren?
H.P.: Nagyon erős és egységes csapatnak tartottam eddig is az aszalói csapatot, de az érkezőkkel úgy gondolom a megyei 1. osztály egyik, ha nem a legerősebb csapata jelenleg az Aszaló. A beilleszkedésem úgy érzem sikeres volt, de ehhez hozzájárult az is, hogy a játékostársak nagy részét személyesen is ismertem már.

Milyen futballista valójában Halder Péter?
H.P.: Egy technikás, kreatív futballistának tartom magam, aki képes váratlan dolgokra. A futómennyiségem soha nem volt "legendás", de ezt más értékeimmel igyekszem kompenzálni.

Már-már mindegy, hogy jobb, vagy éppen bal...
Sokadik edzőmérkőzés után, még mindig felvetődik a kérdés az emberben, miután látja hogy előbb ballal "akaszt" egy nagy gólt, majd a következő szabadrúgást már jobbal tekeri kapura... Milyen lábas vagy valójában?
H.P.: Szerencsésnek mondhatom magam, mert mindkét lábbal jól lövök. Elvileg jobb lábas vagyok, de sokat tettem érte gyermek koromban, hogy fejlődjön a bal lábam is.

Sikorszki Péterrel együtt érkeztél Sárospatakról. Ő azt nyilatkozta napokkal ezelőtt, hogy megyei szinten nagyon tehetséges játékos vagy. Te hogy vélekedsz ő róla?
H.P.: Köszönöm neki az elismerő szavakat. Peti egy olyan játékos, aki több poszton bizonyította már, hogy képes minőségi játékot produkálni. Lendületes, technikás játékos, így ha szélső védőt játszik, akkor is tudja a támadásokat segíteni. Biztos vagyok benne, hogy jó húzás volt az ő leigazolása.

Milyen céljaid vannak a jövőt illetően?
H.P.: Úgy gondolom, hogy alapvető elvárás a dobogó, de nem elérhetetlen a bajnoki cím sem. Merek nagyot mondani, cél a bajnoki cím!

Hétvégén már indul a bajnokság. Milyen mérkőzésre számítasz Tiszalúc ellen?
H.P.: Az egyetlen elfogadható eredmény a győzelem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése