2012. március 4., vasárnap

Sikorszki: "Fontos számomra a bizalom!"

Sikorszki Péter

 Sikorszki Péter talán az egyik legmesszebbről érkező játékos, hiszen sárospataki lakosként, közel 60 kilométert kell utaznia egy-egy mérkőzésre. Személyében egy újabb fiatal labdarúgó érkezett a csapathoz, hiszen egy hete, vasárnap töltötte be 24. életévét. Az edzőmérkőzések alapján egyre jobb teljesítményt produkált, pedig nem volt egyszerű dolga, hiszen játszott balhátvédként, baloldali- és középső középpályásként, a legutóbbi két felkészülési mérkőzésen pedig jobbhátvédként szerepelt a csapatban. Mutatott játéka alapján egy fiatal, lendületes és posztját tekintve elég univerzális játékossal bővült télen a keret, akinek célja a dobogóra odaérni!


Először is Boldog Születésnapot, ha kissé megkésve is…!
Sikorszki Péter: Köszönöm szépen!

Milyenek a benyomásaid új csapatodról?
S.P.: Nagyon jó csapatba és közösségbe kerültem.

Eléggé „távolról” jársz majd mérkőzésekre, mit tudtál eddig Aszalóról, illetve hogyan kerültél ide?
S.P.: Ellenfélként már játszottam Aszaló ellen a megye 1. osztályban. Már akkor is látszódott, hogy egy jó csapat és komoly céljai vannak ebben a bajnokságban. Aszalóra Barcsa László által kerültem, ő keresett meg.

Sárospatakról érkeztél, így játszottál a megye I-ben és az NB3-ban is. Mekkora különbség van a két osztály között?
S.P.: Igen, sikerült már játszanom mindkét osztályban. Érezhető különbség van a két bajnokság között. Az NB3 sokkal profibb mind csapatokban, mind játékosokban.

Tavaly Lázár ellen nagy csatában

Az eddigi edzőmérkőzéseken játszottál a középpálya szélén, majd a közepén is. Melyik poszton érzed igazán jól magad?
S.P.: A középpálya minden részén megfordultam már, először még ifista koromban a pálya közepén kezdtem, de a felnőtt keretbe kerülés után kerültem ki szélre. Az NB3-ban játszottam szélső védőt is, de igazán a középpályán érzem jól magam.

Milyen játékos valójában Sikorszki Péter?
S.P.: Én úgy gondolom, hogy technikailag elég képzett vagyok, amihez gyorsaság és lendületesség is párosul. De azt meg kell említenem, hogy a jó teljesítményem függ a bizalomtól, mert mentálisan fontos számomra, hogy bízzanak bennem.

Halder Péterrel együtt érkeztél patakról, őt milyen játékosnak tartod?
S.P.: Halder Péter egy nagyon tehetséges játékos volt mindig is ebben a megyében. Technikás játékos, jobbal, ballal egyaránt veszélyes. Ha ő az igazi formáját fogja hozni Aszalón, akkor nagyon sok gólt fog lőni és nagyon meg lesznek vele elégedve. 

Milyen célok vannak előtted, illetve hova érhet oda a csapat?
S.P.: A csapattal mindenképpen a dobogó valamelyik fokára oda kell érnünk. Személyes célom, hogy ebben tudjak a csapat hasznára lenni és segíteni a kitűzött célok elérésében.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése