2012. február 6., hétfő

Deme Attila távozik!
Kedves Aszalóiak!

Amit tegnap este Tőletek a vacsoránál kaptam elmondhatatlanul jól esett, nem sok
választott el attól, hogy elsírjam magam, ezért is nem vállalkoztam arra, hogy
valamiféle beszédet tartsak, úgy döntöttem inkább itt írok. Nagyon nehéz most nekem, mert egy olyan közösséget, egy igazi csapatot kell itt hagynom,
... akinek a tagjait nagyon szeretem. Olyan embereket ismertem meg
ezalatt az idő alatt, akiket barátaimnak tekintek, akikért mindent megtennék a pályán is és azon kívül is.
Szeretném megköszönni mindenkinek ezt az egy évet amit itt eltölthettem, büszke vagyok rá, hogy Aszaló játékosa lehettem, soha nem felejtem el ezt az időszakot. Köszönöm, hogy befogadtatok, bíztatok bennem és remélem, hogy a csapat sikereihez valamivel én is hozzá tudtam járulni. Remélem a tavasszal folytatjátok ezt a remek sikersorozatot és az év végén mindenki elégedett lesz az elért eredményekkel. Nagyon fogok szurkolni Nektek!
Ui: ilyen könnyen azért nem szabadultok meg tőlem, próbálok majd minél több meccsen ott lenni és a győzelemért szorítani! Még egyszer köszönök mindent!!!

HAJRÁ ASZALÓ!!!

Üdvözlettel: Deme Attila 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése