2011. december 30., péntek

"Ez a legjobb csapat!"

Csapatkapitányként gyakori feladat

Csapatkapitányként Lövey Lajos játszotta a legtöbb percet a 2011-s őszi szezonban. Lázár Norbert az évzáró banketten a megye egyik legjobb kapusának titulálta ki, és a 19 bekapott gól, amely a második legkevesebb a megyei I-ben némileg alátámasztja ez. Önmagával elégedett a portás, és összességében a csapattal is, bár egy dobogós helyezés nyilván jobban mutatna! Mindenesetre, így is az eddigi legjobb aszalói, megyei I-s csapat kapuját védi, bravúrosan! 

1509 perccel te töltötted el a legtöbb időt a pályán. Hogy sikerült számodra a szezon?
Lövey Lajos: Az első mérkőzéseken nem igazán úgy jöttek össze a dolgok, ahogy szerettem volna, nem volt szerencsém... Aztán a harmadik forduló környékére utol értem magam, utána ezt szinten is tartottam. Számomra a szezon jól sikerült ezt várom el magamtól.

Te vagy az egyik olyan játékos, aki eddig mind a 3 megyei I-es őszön szerepelt! A feljutás évében 2., tavaly 14., most pedig 5. a csapat. Melyik gárda (volt) meglátásod szerint az eddigi legjobb?
L.L.: Számomra egyértelmű, hogy a három szezon közül a jelenlegi a legjobb. Remélem, hogy ezt a kijelentésem az elkövetkezendő szezon bizonyítja majd!

Tizenkilencszer kellett magad mögé nyúlni a kapuba. Ez a megyei első osztályban a második legkevesebb kapott gólja! Nagy érdemed van ebben a „sikerben”, de most minket a csapat védekezése érdekelne! Mennyire vagy elégedett a védőmunkával, illetve min lehetne még erősíteni?
L.L.: A védelem érdeme legalább akkora mint az enyém! Hogy min lehetne erősíteni arra nem jut eszembe semmi.

Összességében mennyire vagy elégedett a csapattal?
L.L.: Mindent egybe vetve azt mondhatom, elégedett vagyok a csapattal, bár igazán akkor lennék boldog, ha valamelyik dobogós pozícióban lennénk.

Melyik csapattársadat tennéd az élre teljesítmény szerint?
L.L.: Több játékos van akinek tetszik a játéka, de ha ki kell emelni valakit, akkor Deme Attilát választanám, szerintem ezen senki nem lepődik meg.

A mérkőzések zömén nem volt mögötted cserekapus… Mennyire megterhelő egyedül végigcsinálni egy-egy mérkőzést, vagy szezont?
L.L.: Egyáltalán nem megterhelő, mert abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy amióta a kapus posztra adtam a fejem, a meccsek nagy százalékát én védtem, így ezt a részét megszoktam. Bár, kapustárs nélkül a bemelegítés elég érdekes, de már ezt a részét is kezdem megszokni.

Melyik volt a legjobb, illetve legrosszabb mérkőzés mind a csapat, mind a saját szempontodból?
L.L.: Én szempontonból legrosszabb Tiszalúc, a legjobb az Encs elleni találkozó volt. Csapat szempontjából a legrosszabb Szikszó-Tomor és nem feltétlen a végeredmény miatt, hanem mert a vereség miatt visszacsúsztunk az 5. helyre. Több jobb meccse volt a csapatnak, de ha egyet ki kellene emelni, akkor az az Abaújszántó elleni lenne.

Mivel fog telni a téli szünet?
L.L.: Család és a változatosság kedvéért sok meló.
Végezetül köszönöm szépen a jó kívánságokat és szeretném megragadni az alkalmat, hogy megköszönjem a csapat nevében a lehetőséget, a támogatást, a záró banketton a vacsorát, az ajándékokat!

Lövey Lajos őszi statisztikája.

2011/2012 ősz
Mérkőzések száma
Játszott perc
Lecserélt
Becserélt
Kapott gól
Sárga lap
Piros lap
Bajnokság
17
1509
1
-
18
-
-
M. Kupa
3
270
-
-
4
-
-
ÖSSZESEN
20
1779
1
-
22
-
-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése